ESCORT BAYAN

 

Mersin Olgun Escort Bayan Feryal’in Ayak Fantezisi

  • Listed: 7 Mart 2022 12:07
  • Expires: This ad has expired
Description

Merhaba. Benim adım Feryal. 39 yaşındayım olgun escort bayanım hatta MILF ya da motive bile diyebilirsiniz benim için. Ama önemli olan bu olgunluk değil önemli olan bedenin genç olması. Ben de tam olarak söylediğim gibi biriyim. Yaşça buradaki bir çok kadından büyük olabilirim ama fiziksel olarak beni gördüğünüzde genç bir kadından da ayırt etmeniz mümkün değildir. Tabi bir de işin tecrübe yanı var. Tecrübelerim de inanılmaz değer katacak sizin seks ilişkilerinize. Gerçekten her şeyi benden öğreneceksiniz. Özellikle de genç bir erkekseniz ve hayata karşı çok da tecrübeli değilseniz benimle her şeye sil baştan başlayacaksınız size söz veriyorum.
Ben ayak fetişi seven biriyim. Kesinlikle ayaklarım da bunun için çok uygun. Hem çok minik, hem de çok bakımlı. Yani fetiş escort bayan seansı için resmen ideal. Tabi sadece fetiş yapmıyorum. Bir çok farklı fantezi de yapıyorum sizinle. Anal seks kesinlikle en sevdiklerimden biri. Bayılıyorum içinde bir tutam acı olan seks ilişkilerine. Kaprisi ve bahanesi de olmayan bir hatunum. Kesinlikle saçma sapan tripler yapmam. Benim için esas olan tek bir şey vardır o da seks ilişkilerinde karşılıklı zevk almak. Keyif, zevk ve tabi sonuç benim için çok önemli. Eminim sizin için de öyledir. O halde bana ihtiyacınız var beyler. Benim de size. Hadi arayın ve keyfi birlikte yaşayalım.

No Tags

145 genel görüntüleme, 1 today

  

Listing ID: 6726225ca887ed9f

sorun bildirin

Processing your request, Please wait....

Yorum Yazınız

You must be logged in to post a comment.